Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

חפש באתר

הסדרי נגישות בדן בדרום

הסדרי נגישות בדן בדרום

חברת דן בדרום פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת נגישות ישראל. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי הארגון. דן בדרום פועלת לפי המוגדר בחוק ואף למעלה מכך במטרה לסייע להם לבעלי מוגבלויות לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות. התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח – 1998) והתקנות על פיו.

הסדרי נגישות בעמדות השירות והאוטובוסים

  • דן בדרום מקדמת את הנגישות בעמדות "על הקו" ובאוטובוסים, כדי לאפשר גישה וקבלת שירות לכלל הלקוחות, וביניהם גם לקוחות עם מוגבלות.

עמדת "על הקו" – תחנה מרכזית אשקלון

  • כתובת: תחנה מרכזית אשקלון 
    גישה לעמדה: יש
    עמדה נגישה: יש
    מערכת עזר לשמיעה – קיימת לולאות השראה.
    פינת המתנה – יש

עמדת "על הקו" – רמז אשקלון

  • כתובת: רמז 7 אשקלון
    כניסה נגישה לעמדה: יש
    עמדה נגישה: יש
    מערכת עזר לשמיעה – קיימת לולאות השראה.
    פינת המתנה - יש

עמדת "על הקו" – שדרות

  • כתובת: בן יהודה 11
    כניסה נגישה לעמדה: יש
    עמדה נגישה: יש
    מערכת עזר לשמיעה – קיימת לולאות השראה.
    פינת המתנה - יש

עמדת "על הקו" – קריית מלאכי

  • כתובת: מסוף קסטינה
    כניסה נגישה לעמדה: יש
    עמדה נגישה: יש
    מערכת עזר לשמיעה – קיימת לולאות השראה.
    פינת המתנה - יש

עמדת "על הקו" – נתיבות

  • כתובת: שדרות ירושלים 1
    כניסה נגישה לעמדה: יש
    עמדה נגישה: יש
    מערכת עזר לשמיעה – קיימת לולאות השראה.
    פינת המתנה - יש

עמדת "על הקו" – אופקים

  • כתובת: הרצל 37
    כניסה נגישה לעמדה: יש
    עמדה נגישה: יש
    מערכת עזר לשמיעה – קיימת לולאות השראה.
    פינת המתנה - יש

אוטובוסים נגישים

  • כל האוטובוסים העירוניים בדן בדרום הינם אוטובוסים נגישים בעלי רצפה נמוכה ללא מדרגות, לנוחות מרבית לעלייה באוטובוס ובירידה ממנו. אוטובוסים אלה מצוידים ברמפה בדלת האחורית שנועדה להעלות נכים בכיסאות גלגלים ישירות מהמדרכה, ובמערכת כריזה פנימית (עבור הנוסעים באוטובוס) וחיצונית (עבור הממתינים בתחנה).

שירות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
    מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפרה ברורה וללא מוסיקת רקע בנתב השיחות.
  • אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מס' אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:
  1. טופס "צור קשר" באתר www.danbadarom.co.il
  2. פקס: 15389172211
  3. מייל: pniot@danbadarom.co.il
  4. פייסבוק: :"דן בדרום"
  5. דואר לשליחת מכתבים: דן באר שבע ת.ד 696 מיקוד 8410502

* יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.

נגישות אתר האינטרנט 

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013. התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
    הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן Firefox.
    האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
    מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
    לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

פרטי קשר רכז הנגישות בדן בדרום:


שם: נתן זזון
טלפון: 08-9550804
דואר אלקטרוני: natanz@danbadarom.co.il

תאריך עדכון הצהרה: 13/05/2020